Компанія WeGood керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

 

Повернення товару належної якості


Повернення якісного товару здійснюється протягом 14 днів із моменту отримання товару замовником. Товар, що підлягає поверненню, повинен мати товарний вигляд: на ньому відсутні забруднення, ознаки використання та сліди експлуатації, а також збережена цілісність упаковки. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок компанії Aromateka!

 

Для покупців з Києва:
Повернення товару приймається в офісі “WeGood” за адресою: м. Київ, проспект Володимира Івасюка, 49, в робочий час з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00. При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу (паспорт або посвідчення водія) і чек або гарантійний талон про придбання товару.

 

Для покупців з інших регіонів України:
Для регіональних покупців передбачено можливість повернення товару на відділення транспортної компанії "Нова Пошта" у м. Київ, відділення № 77, проспект Володимира Івасюка, 49, Київ, 04213, отримувач Котлінський Владислав +38 096 904 72 62.

Після відправки, будь ласка, повідомте по телефону гарячої лінії +38 096 904 72 62 номер ТТН з товаром, що повертається.

Кошти за повернутий товар відправляються покупцю не пізніше 14 днів після отримання товару, і зараховуються на картковий рахунок з якого була скоєна покупка.

Умови повернення для бракованого товару
Товари зі шлюбом або дефектом можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:

- товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем:

- подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;

- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;

- збережено всі ярлики та заводське маркування;

- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості;

Кошти за повернутий товар з браком повертаються покупцю не пізніше 14 днів після отримання товару, та зараховуються на картковий рахунок з якого була скоєна купівля.

 

За яких умов буде відмовлено в обміну чи поверненні товару?

  1. Якщо товар був в експлуатації та має дефекти або перебуває в неповній комплектації.
  2. Відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару (накладна, касовий або товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар.
  3. З моменту купівлі пройшло більше, ніж 14 діб.